Logo Image
ANKIETA SATYSFAKCJI PACJENTA NZOZ ZBM ZDROWIE W BYTOMIU

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym badaniu ankietowym.
W części pytań odpowiedzi są oznaczone numerami co oznacza:
1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra.
Państwa opinie, uwagi i wnioski będą pomocne w doskonaleniu poziomu naszych
obsługi medycznych zgodnie z Państwa oczekiwaniami.






* Przychodnia
Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
* Płeć
* Wiek
Wybierz jedną z następujących odpowiedzi

Proszę określić poziom obsługi pacjenta w Rejestracji w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra

Czas oczekiwania na zarejestrowanie w ZBM Zdrowie


Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Kompetentna informacja w rejestracji w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Zainteresowanie Państwa osobą (troska o pacjenta) w rejestracji w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Proszę ocenić poziom telefonicznej obsługi Rejestracji w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Czy udzielono Pani/Panu kompetentnych informacji w trakcie rozmowy telefonicznej z Rejestracją w ZBM Zdrowie
Proszę określić sprawność obsługi w trakcie rozmowy telefonicznej z Rejestracją w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra

Jakie są Pani/a oczekiwania w kwestii telefonicznej obsługi pacjentów w ZBM Zdrowie


Jakie są Pani/a oczekiwania w kwestii bezpośredniej rejestracji pacjentów w ZBM Zdrowie
* Proszę wskazać Poradnie z której usług Pan//Pani korzystał/a
Wybierz jedną z następujących odpowiedzi

Czytelność oznaczeń w ZBM Zdrowie?
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Poziom lekarskiej opieki medycznej w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Czy został/a Pan/i zaproszony do gabinetu przez lekarza?
Czy konsultacja, badanie, zabieg odbył się o umówionej godzinie?
Tłumaczenie celu badań i zalecanego leczenia
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Proszę ocenić stosunek lekarza do pacjenta podczas wizyty w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Jakie są Pani/a oczekiwania w czasie wizyty/konsultacji lekarskiej w ZBM Zdrowie
Poziom obsługi personelu pielęgniarskiego w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Troska i życzliwość dla pacjenta ze strony personelu pielęgniarskiego w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Jakie są Pani/a oczekiwania w stosunku do personelu pielęgniarskiego w ZBM Zdrowie?
Poziom obsługi techników RTG w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Czas oczekiwania na badanie przed gabinetem RTG w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Troska i życzliwość dla pacjenta ze strony techników RTG w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Dbałość techników RTG w ZBM Zdrowie o zachowanie intymności pacjenta
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Jakie są Pani/a oczekiwania względem pracowni RTG w ZBM Zdrowie?
Poziom obsługi działu rehabilitacji w ZBM Zdrowie
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Czas oczekiwania na zabieg w poradni rehabilitacji w ZBM Zdrowie

Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Troska i życzliwość personelu dla pacjenta działu rehabilitacji w ZBM Zdrowie

Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Czy personel działu rehabilitacji dba o zachowanie intymności pacjenta

Jaka ocenia Pan/i sprawność obsługi w dziale rehabilitacji ZBM Zdrowie

Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra
Jakie są Pani/a oczekiwania względem działu rehabilitacji w ZBM Zdrowie?
Co przede wszystkim spowodowało, że wybrał/a Pan/i naszą przychodnię?
Jaka nasza nowa oferta spowodowałaby, że korzystałaby Pani/Pan częściej, z usług NZOZ ZBM Zdrowie?
* Na koniec prosimy Panią/Pana o ogólną ocenę opieki w NZOZ ZBM Zdrowie?
Help1 = niezadowalająca, 2 = słaba, 3 = dostateczna, 4 = dobra, 5 = bardzo dobra